Zakupy

Płatności

Sklep Stig.pl akceptuje następujące formy płatności (wyboru można dokonać podczas finalizacji zamówienia):

  • Płatność gotówką. Opcja dostępna jedynie w przypadku odbioru osobistego towaru w siedzibie firmy. 
  • Za pobraniem. Wymaganą kwotę w gotówce pobierze kurier podczas doręczenia przesyłki z zamówieniem.
  • Przedpłata przelewem na konto bankowe. Zamówienie zostanie wysłane po zaksięgowaniu całej kwoty należności na rachunku bankowym. Przelewu należy dokonać zgodnie ze wskazówkami otrzymanymi w korespondencji towarzyszącej złożonemu zamówieniu lub jeśli nie wskazano inaczej na konto: PHU INTERMEDIA, ul. Częstochowska 66, 42-140 Panki Bank Pocztowy, nr konta: 72 1320 1537 1499 8425 2000 0001.
  • Płatność elektroniczna. Za pośrednictwem bezpiecznej platformy Dotpay płatności można również dokonać metodą szybkiego przelewu oraz przelewu on-line. Płatności elektroniczne to najszybsza forma zapłaty za złożone zamówienie. Dokonanie takiej płatności skutkuje natychmiastowym potwierdzeniem zrealizowania przelewu dzięki czemu bez zwłoki możemy przystąpić do realizacji zamówienia. Za pośrednictwem Dotpay za zamówienie można również zapłacić przy wykorzystaniu karty płatniczej Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners Club International i JCB. Dotpay obsługuje również płatności kartą kredytową za pośrednictwem MasterPass, płatności BLIK i wiele innych. Szczegółowe informacje o dostępnych metodach płatności elektronicznych za pośrednictwem Dotpay dostępne są na stronie internetowej operatora.

Wysyłka towaru

Towar wysyłamy w terminie podanym na karcie przedmiotu, zwykle w przeciągu 24 godzin roboczych od finalizacji zamówienia. Warunkiem wysyłki jest dopełnienie formalności związanych z wybraną do zamówienia formą płatności. Wysyłkę prowadzimy za pośrednictwem firm kurierskich Fedex, DPD, InPost oraz Poczty Polskiej. Wyboru przewoźnika dokonać można na etapie finalizacji zamówienia. Zastrzegamy sobie możliwość indywidualnego dostosowania oferty dostępnych przewoźników w zależności od koszyka konkretnego zamówienia Klienta. Możliwy jest również odbiór osobisty w siedzibie firmy.

Zamówienia dostarczane są do Klienta w czasie, na który składają się:

  • Czas realizacji zamówienia - czas potrzebny do skompletowania towaru, obsługi wybranej formy płatności, wystawienia dokumentu sprzedaży oraz spakowania i nadania przesyłki. W przypadku płatności online czas ten zazwyczaj nie przekracza 24h roboczych.
  • Czas transportu - czas gdy paczka pozostaje w transporcie u wybranego przewoźnika i jest bezpośrednio zależny od wybranej w zamówieniu usługi dostawy.

Odbiór osobisty

Odbiór osobisty zakupionego towaru jest możliwy po uprzednim potwierdzeniu terminu. Potwierdzenie można uzyskać telefonicznie (+48 327500248) lub mailowo (sklep@stig.pl). Odbiór osobisty zasadniczo możliwy jest w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 15:00. Zakupione towary z przeznaczeniem do odbioru osobistego podjąć można pod adresem siedziby firmy (jak podano poniżej).

PHU INTERMEDIA
42-140 Panki, ul. Częstochowska 66
tel. +48 32 7500248, email: sklep@stig.pl

Dostawa przesyłki

Po otrzymaniu przesyłki Klient w obecności kuriera zobowiązany jest dokładnie sprawdzić stan opakowania oraz jego zawartość. W razie stwierdzenia ewentualnych ubytków lub uszkodzeń Klient powinien dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewożnika. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia firma PHU Intermedia zaleca sporządzić protokół szkody oraz dokumentację fotograficzną. Protokół szkody powinien zostać podpisany przez kuriera.