Warunki dostawy

  1. Towar zamówiony w sklepie internetowym STIG.PL dostarczany jest za pośrednictwem jednego z dostępnych przewoźników wybranych w toku składania zamówienia.
  2. Na czas dostarczenia przesyłki do klienta składają się:
    • CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA czyli kompletowanie towaru, obsługa wybranej formy płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży i spakowanie paczki,
    • CZAS DOSTAWY (TRANSPORTU) zależny od wybranego sposobu dostarczenia i przewoźnika
  3. Przy każdym produkcie (karta produktu) dostępnym w sklepie internetowym w miejscu oznaczonym etykietą "Wysyłka" znajduje się informacja o dostępności towaru i przewidywanym czasie realizacji zamówienia (przygotowania towaru do wysyłki).
  4. Jeżeli nie ustalono inaczej zamówienia przyjęte w dni robocze do godz. 14:00 wysyłane są tego samego dnia.
  5. Po otrzymaniu przesyłki Klient powinien dokładnie sprawdzić stan opakowania i jego zawartość. W razie stwierdzenia ewentualnych ubytków lub uszkodzeń Klient powinien dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewożnika. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia firma PHU Intermedia zaleca sporządzić protokół szkody oraz dokumentację fotograficzną. Protokół szkody powinien zostać podpisany przez kuriera.
  6. Dostawa realizowana jest na koszt Klienta. Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy i formy płatności w formularzu zamówienia sklepu internetowego. Koszt transportu wyliczany jest każdorazowo w zależności od wybranej opcji dostawy i formy płatności, a jego wysokość prezentowana jest na etapie akceptowania "Koszyka zamówień" w sklepie internetowym. Z opcjami i cennikiem dostaw zapoznać się można na stronie internetowej sklepu STIG.PL pod zakładką "Opcje i cennik dostaw".